i am not weird. i am limited edition.

am nevoie de ajutor de bucatar

si m-am gandit ca cea mai buna metoda e sa caut printre cunoscuti! online is the way to go :)
fac asta dupa ce am observat ca la postarea unui anunt in ziar raspund in mare niste urangutani care prin nu stiu ce minune au/stiu sa foloseasca telefon mobil dar nu sunt capabili sa se exprime corect si coerent in limba romana. nu mai zic de intelegerea unor norme de lucru, reguli de ospitalitate, sau diferenta intre mozarella si cas de bivolita!


mi-ar placea sa intalnesc o persoana pasionata de mancare si gatit - in primul rand. cineva caruia ii place sa gateasca, iar faptul ca are ocazia sa o faca in mod profesionist - fiind si platit pe deasupra, sa fie motiv de bucurie pentru ca 'faci ceea ce'ti place si ai un venit din asta'!
e intradevar nevoie de multa pasiune pentru ca e mult de munca. bucataria e unul dintre cele mai stresante medii de lucru si sunt multe momente cand trebuie sa te automotivezi puternic pentru a duce ziua la bun sfarsit. dar o persoana calma, calculata si increzatoare in fortele si cunostintele proprii poate stapani situatiile care defel ar genera presiune. pe scurt sa fie zen si sa nu creeze panica :)
un autor de bucatar isi doreste sa invete si sa ajunga la randul lui bucatar, motiv pentru care comportamentul specific este - iti dai interesul, esti atent, intrebi, te documentezi, repeti, repeti, repeti, inveti!

pe langa CV va am o proba eliminatorie in porcesul de recrutare - prepararea unei omlete. 2 oua si o tigaie imi trebuie sa-mi dau seama daca putem lucra impreuna!

daca stii pe cineva sau daca esti tu persoana aceea, te rog da-mi de veste! ca sa-ti povestesc mai multe ma gasesti pe Facebook sau la mihaela.brailescu at gmail dot com.

later edit: ha! it worked! am primit aplicatii de la real people. oameni cu lumina in ochi carele cum s-ar zice dupa criteriile mele!
uamini dragi care vor sa bucatareasca, abia astept sa va pun la treaba! tare va mai alintati cum ca vreti si ca puteti :)

Niciun comentariu: