i am not weird. i am limited edition.

din bucatarie

aseara am facut primele mele painici raw. acum sunt pe calorifer la uscat, mai pe seara le transform in bruschete . bineinteles ca n-am avut rabdare si am gustat deja una...iz yummines all the way! reteta aici

am pus si migdale la muiat ca sa fac lapte insa ajutorul meu de nadejte in bucatarie si'a dat duhul rapus de un piept de pui ce trebuia transformat in chiftelute pentru preamultmancatoriidecarne! am ramas cam fara mana dreapta si numai resurse pentru investitii de genul asta nu aveam eu acuma! ma doare chestia asta tare de tot pentru ca fara el nu pot sa fac - pe langa multe multe altele - zee cheesecake! SAD :(

una din mesele de demult cand aveam timp sa stau acasa si sa gatesc numa cum imi place mie, nu cum cer altii. avem mai jos
- tarta de mere cu faina de orez si de secara, zahar brut de trestie de zahar (dinala de miroase a caramel si e compact ca o halva aproape), unt de cacao (cea mai delicioasa achizitie de la Casa Rawz) si mere din gradina.
- cartofi copti cu sare de mare si rozmarin
- spanac cu gorgonzola
- salata waldorf (telina, mere, nuci, parmezan scale, maioneza light cu iaurt)
- zee clasic mac & cheese - am incercat reteta americana dar nu m-a dat pe spate, plus ca e mult mult prea grea pentru gusturile mele. varianta romaneasca de macaroane cu branza e muuuuult mai buna.

in incheiere, ceva veselie cu care m-am inconjurat in bucatarie.


Niciun comentariu: