i am not weird. i am limited edition.

egocentrism

uneori spun niste prostii gogonate. asta n-ar fi o problema, toti o facem, doar ca eu ma apuc sa le scriu pe blog...ca doar, nah! toata lumea trebuie sa stie ce idiotenii debitez. pe modelul - daca 3 iti spun ca esti beat inseamna ca trebuie sa te culci, la fel am ajuns si eu la concluzia ca au fost situatii cand am exagerat cu parerile'mi prea vehemente si ca ar fi cazul sa fiu ceva mai diplomata fie si in ograda mea, la mine pe blog. asta inseamna ca trebuie sa aleg intre urmatoarele variante:
- incep sa-mi folosesc blogul ca metoda de promovare si il transform intr'un instrument de PR & personal branding, sau
- restrictionez accesul si scriu in continuare ca pentru mine in stilu'mi caracteristic, adica pur egocentrist si anti taranetcaremanancamuntideanimalemoartecongelate.



sau! angajez un bucatar pentru ca eu sa am timp sa ma ocup de hartogaraie si tot ce inseamna managementul si PR-ul unei bucatarii, imi fac un alt blog prin care promovez the new soon to be born personal brand al lui Mihachu chef si gatesc doar la mesele de catering & private parties.

hmmmm, what to do...what to do!

Niciun comentariu: