i am not weird. i am limited edition.

firsts

ieri am facut primele mele platouri de catering pentru niste domni care'si serbau ziua d nastere in Dublin. si am gatit pentru prima data cu my new pretty black eyed help - Alina :)
tot ieri am intrat prima data pe facebook de pe telefon. yes, i'm a blackberry girl now. i kinda like it!. mi s-a spus ca n-avea cum sa nu-mi placa tinand cont de sapuniera pe care am folosit'o pana acum. i kinda miss Nokia though.

revenind la bucatareala. am scos busuiocul pe balcon, e tare fericit ca e cald si soare. i luf global warming!
ghivecele sunt pictate cu mesaje pozitive pentru ca pe busuioc trebuie sa-l iubesti ca sa dea frunze mari si frumoase tot timpul. la Dublin in bucatarie facem pesto din ghivecele de pe balconul meu, cu ulei de masline extravirgin si inlocuitori locali pentru mugurii de pin: nuci si seminte de floarea-soarelui.


platourile au avut icre de casa, salata de vinete (coapte de tata in gradina la Tecuci), tartine cu crema de banza si somon, mini snitzels din Pui Fericit, crochete de pui cu susan (dintr'o gaina de curte fiarta pentru o ciorba radauteana), grisine cu pršut ham (ciolanetul de prosciuto cumparat din Slovenia), rosii uscate, masline verzi si rulada aperitiv (reteta clasica de catering in Ro).


m-am dat in stamba de capul meu plina de bucurie ca am scapat de bucatarul care pentru platouri dinastea a cumparat icre de plastic pe care 'nici macar el nu le mananca'! fuck you asshole, ma bucur ca am scapat de tine!!!!

Niciun comentariu: