i am not weird. i am limited edition.

life is funny

mai bine ii spui ca e funny decat de kkt. daca te superi inseamna ca nu stii sa te joci frumos si sa le primesti pe toate senin : )
si acum sa ma explic.
Eu, micutul bucatar egocentrist, proaspat mic intreprinzator in industria asta (cam de la jumatea lu octombrie asa), sofer in toata regula fara nici un incident in cei 12 ani de permis (a se nota!) ma trezesc ieri ca viata asta frumoasa si minunat de distractiva in loc sa ma duca la Metro pentru aprovizionare ma opreste fix in fundul unui Audi A4 condus...cum nu se poate mai bine, de un inspector la Directia de Sanatate Publica. da! mi s-a intamplat mie! ieri! for fuck's sake! primul si singurul accident din viata vietilor mele s-a intamplat ieri, la cateva saptamani dupa ce am deschis si eu un loc cu mancare.
am botit o capota si un spoiler de Matiz, pe care bineinteles trebuie sa le achit eu pentru ca nimeni nu face in ziua de azi Casco unui Matiz. si da! am fost antipatica cu domnul acela. si s-a uitat ciudat la mine si l-am enervat groaznic cred pentru ca eram foarte calma, zapacita si usor plictisita de situatie. si da, domnul ispector are un par (nu păr) foarte lung care'i intra din fund pana in ceafa ceea ce'l face foarte tzapan si scortos!

asta a fost una. a doua, tot de ieri bineinteles :) caci am avut intradevar o zi minunata!
am bucuria si onoarea de gati pentru aniversarea a 11 ani de Grapefruit. hihi, m-au sunat si m-au rugat sa le trimit oferta mea de catering pentru ca au vazut pe blog poze apetisante. m-am bucurat! rau! mai ales ca am lucrat acolo (lucrat e mult spus, incurcat mai degraba) si imi aduc 'cu drag' aminte cum la interviul de angajare am spus ca 'peste 5 ani' mi-ar placea sa am un restaurant pentru ca iubesc sa gatesc... mi-am zis, da... life is indeed funny! si m-am bucurat asa tareeeeeeeeeeee...pana cand am primit mailul cu toate detaliile si am vazut ca petrecerea e pe 19! adica nu pot sa merg la concertul vietii ceea ce ma face sa ma rostogolesc pe covor de parere de rau. pe bune! mor de ciuda pe viata asta frumoasa si minunata.
de ce nu pot sa le fac pe amandoua? de ce nu pot sa pregatesc masa pentru Grapefruit si sa vad Anathema in concert cu noul album? de ceeeeeeeeeeeeeeeee? damn it!

Niciun comentariu: