i am not weird. i am limited edition.

produse de la natura

am descoperit lotiunidecorpsolide.blogspot.com si ma bucur ca exista oameni care fac astfel de produse! cu pasiune.
Meritul meu e minim – nu am descoperit eu nici untul de shea organic nici ceara de albine, si nici combinatia dintre ele si uleiul de cocos. Insa imi place sa cred ca produsele mele sunt unice prin promisiunea pe care o fac.“3 ingrediente pentru fiecare varianta. Doar 3, nici mai multe, nici mai putine. Ingrediente pronuntabile, pe care nu ti-ar fi teama sa le pui pe limba. Toate in stare pura. Nimic strain naturii. Fara parfum sau arome, fara coloranti, fara uleiuri esentiale.” Ce alttceva promit ca nu veti vedea la produsele mele? Denumiri in limba engleza si etichete lipite de ambalaj. Asa, ca nu-mi plac mie.

am avut norocul sa primesc unt de shea pur chiar din Burkina Faso via Voronet :) a fost cel mai bun lucru care i s-a intamplat pielii mele de ultima baie cu petale de flori - adica botezul! si cand am aflat ca acolo poti sa-ti cumperi un bidon de 5 kg cu 20 de dolari m-am infuriat asa tare pe produsele asa-zise 'bio' cu 'maxim 6% unt de shea' si restul chimicale ca m-am hotarat sa nu mai dau in veci bani munciti de mine pe prostiile lor mincinoase! ce'i drept pe mine nu m'a dus capul sa-l amestec cu toate cele cu atata maiestrie - eram mai concentrata pe retete de mancare decat creme. nu m-am indurat sa-l folosesc la mancare ca mi-era mai drag pe piele. mi-au iesit insa si mie cateva combinatii fericite cu care vad ca se bucura pielea mea. top este scrub'ul de baie din ulei de masline presat la rece, malai si cafea. costa cate o lingura din fiecare si 3 minute sa-l prepari. cum naiba un om sanatos la cap sa mai dea sute de mii pe prostiile lor! cum...cand ai in casa ulei de masline, sare de mare, zahar brun, unt de cacao, malai, cafea, uleiuri esentiale si miere!?
am invatat la scoala ca pielea e cel mai mare organ al nostru, dar nu ne-a spus nimeni ca la dus absorbim prin piele 1,5 kg de apa. mai bine ati bea gelul ala de dus sau cremele fancy pe care le folositi dupa! ca e tot aia!
cam la asta se reduce discutia si cand vine vorba de hrana pentru organismul tau. pentru a trai in armonie ai nevoie sa te hranesti cu elemente simple, naturale, sanatoase, legate de pamant si viata! nu carton mort de pe rafturi! mananca un mar rupt cu mana ta din copac si bucura-te ca primesti viata, pentru ca a fost hranit cu energie de pamant si natura!


ce cadou frumos ar fi :)
via Ina unde gasiti o recenzie completa despre produse

7 comentarii:

bebeshoppp spunea...

buna!
ma poti ajuta cu date de contact-ma intereseaza sa cumpar unt de cacao de shea la pret cat mai bun pls!!!

Mihachu` spunea...

ai link catre blogul lor si acolo gasesti magazinul online. ai aruncat macar un ochi acolo inainte sa scrii mesajul asta?
http://www.breslo.ro/Shop/lotiunidecorpsolide

bebeshoppp spunea...

pe blogul de care spui tu, m-am uitat, dar acolo nu e ce vreau eu-tu spuneai ceva de bidon de 5 litri cu unt de shea la 20 de dolari-asta m-ar interesa-unt de shea in cantitati mari la preturi cat mai mici-nu produse cosmetice din care multe ingredienete printre care si untul de shea
daca se poate...
si nu am vrut sa deranjez aiurea

Mihachu` spunea...

ah, din Africa. pot incerca sa'ti gasesc un contact de la o persoana care locuieste acolo si stie ca se poate cumpara si ca atat costa, dar nu cunosc pe cineva care chiar vinde.

bebeshoppp spunea...

Oau, ar fi excelent! ne putem conversa pe mess? daca nu te deranjeaza, poate imi lasi id-ul tau pe adresa mea de pe blog-sau o sa-ti trimit eu id-ul meu-sa vad dc iti gasesc adresa ca nu am fost atenta dc ai postat-o :)

bleuciel spunea...

20$ pt un bidon de 5 kile???!!! Pai asa si cremele naturale facute in casa si vandute pe breslo sunt la supra-pret. Asa da sa faci afaceri. Oricum, chiar si cu profit 300% tot iesi mai ieftin decat sa cumperi de la marile companii producatoare de chimicale.

Mihachu` spunea...

gandeste'te totusi cat costa sa aduci un bidon de 5kg tocmai din Africa!
uite: http://www.sheabutterweb.com/index.html
http://www.ioffer.com/i/raw-unrefined-shea-butter-5-lbs-155081042
sau http://www.alibaba.com/product-free/104271335/African_SHEA_BUTTER_5_LBS_UNSCENTED.html
5lbs inseamna 2.26 kg, nu era chiar corecta informatia mea (din auzite doar), dar pe aproape.