i am not weird. i am limited edition.

post incrancenat

sau sa plec! (apropo de postul de mai jos). familia mea sociala s'a destramat si au ramas doar foarte foarte putini oameni dragi pe care pot sa'i vad aproape zilnic. restul au plecat :( cea mai mare tristete a fost cand au plecat 4! in aceeasi saptamana, la sfarsit de august! o luna aproape am simtit ca nu am pe cine sa sun sa ies la plimbare intr'o zi cu soare :( sufar foarte mult pe motivul asta! si de faptul ca ramanem din ce in ce mai putini oameni inconjurati de o mare de urangutani grobieni!
"
Oameni care au creat, din nimic, joburi, competenţe, cariere, venituri – nu doar pentru ei, ci şi pentru angajaţi, furnizori, clienţi şi Stat. Nu vor statuie pentru asta. Nu cred că vreunul aşteaptă recunoaştere specială. Oamenii ăştia n-au cerut niciodată niciun fel de privilegii. Au cerut doar un tratament corect şi predictibil. Au cerut doar să nu fie furaţi, să nu fie jecmăniţi, să nu fie vacă de muls pentru oricare funcţionar proptit politic întrun post din care poate să ceară 30 la sută comision pentru o semnătură.
"

"Scriu pentru a trage un semnal de alarmă pe care ştiu că nu-l va auzi nimeni. Sunt mâhnit de realitatea pe care o descriu şi că nu am o soluţie pentru ea. Cei care pleacă nu sunt dispuşi să rămână pentru a se lupta cu cei din cauza cărora pleacă. Cei care ne conduc se declară neimpresionaţi de faptul că oameni de valoare părăsesc România din cauza lor. Cercurile sunt închise şi nu se ating. Între cercurile astea va rămâne o ţară mai săracă, mai dezorientată şi mai desprinsă de idealurile pentru care mulţi dintre noi muncim de o viaţă."

de citit! Cosmin Alexandru - Plecarea unei generatii.

bine ai revenit in sistem Mihachu! hai sa vedem cata rabdare si tarie ai!
noi sincer ne mai dam cateva luni de exercitiu si daca nu e treaba buna facem bagajele si plecam! ne ascundem in munti! vindem portii de 18(!!!!) aripioare, cu leguma si bunul simt nu faci nici un leu, m-am lamurit, dupa care ne cumparam pamant izolat de lume si-l inconjuram cu gard electric.
cea mai mare durere mi'e ca lupta asta zilnica prin sistemul lor obosit si completa alandala ma indeparteaza de gatit. de actul in sine pentru care am o pasiune si care e ideea centrala a demersului meu de a deschide un loc cu mancare. pasiunea mea pentru gatit se pierde in mormanul de hartoage, birocratie, alergatura, aprovizionari si incompetenti. iar faptul ca fac paine de casa, caut legume proaspete si cumpar piept de pui la pret dublu (pentru ca e proaspat si mai sanatos), sau pastrama de la mici producatori traditionali nu imi aduce destui bani. ar trebui sa vand carne de cea mai proasta calitate ca sa am profit mare si sa-mi permit o masina (in primul rand!) sa nu-mi mai rup mainile carand sacose, utilaje mai bune (ca sa nu-mi mai aduc lucruri de acasa), un bucatar (ca sa am timp sa plec o zi doua daca e nevoie sau sa fac curs de bucatar profesionist) si tot asa diverse. ar trebui sa imi incalc toate principiile si sa fac marele compromis - calitate si sanatate versus bani! pentru ca eu consider ca e PACAT sa dai oamenilor mancare proasta si ieftina ca sa te imbogatesti. ar trebui sa fie ilegal!
life is not fair, i know it :( mai ales in Romania, cu oamenii alienati de aici.
but then...everybody loves mcDonalds! :))))

Niciun comentariu: