i am not weird. i am limited edition.

arogante

chiar daca nu ies toate asa cum imi doresc si n-am experienta necesara sa-mi iasa mereu la fel...nu pot decat sa ma stradui sa devin mai buna. day by day. da lupta asta zilnica nu se vede. nici oboseala. nici golul care te cuprinde cand nu mai ai nici o farama de energie de investit in ceea ce faci.
cand iti piere si forta creatoare si motivatia din cauze diverse ce tin de nervi, stres sau oboseala, o vorba rautacioasa aruncata aiurea poate fi cea mai grea lovitura pe care o primesti. si atunci te gandesti...sa renunt? sau sa lupt pentru a demonstra contrariul? oricum ar fi, tot de modul in care iti gestionezi orgoliul tine, iar eu la capitolul asta stau cel mai prost.

3 comentarii:

8taff spunea...

Eu am invatat ca totul tine de echilibru. Cand nu stii incotro s-o iei, pune tot in balanta si du-te in directia care atarna mai greu :)

Corin Chiriac spunea...

Ti-am zis ca mi-am luat muzicutza? Data viitoare cand te mai aud cu de astea, o sa cant blues :) Treaba ta!

>:D<

Mihachu` spunea...

iti multumesc din suflet pentru cadoul cel frumos! ma gandeam sa incep un proiect in genul filmului Julie & Julia si sa fac toate cele 400 de supe :) in timp ce-mi canti la muzicuta :P
va pup si va imbratisez!