i am not weird. i am limited edition.

I don't hate people...I just feel better when they're not around.

ca sa fie clar pentru toata lumea.anul asta I'm the Grinch of Christmas. and new year's eve. and the day after that...and so on!
yes i'm in a bad mood! m-am trezit la 4 si jumatate for fuck's sake. a 3-a zi la rand!
extra bonus, acum m-am trezit dintr-un semi vis-cosmar cu decoruri gen The Shining unde ma urmareau 2 lupi albi (un el si o ea) si niste oameni povesteau despre cum le da unu cateva mii de oiro pe luna sa aiba grija de o casa dubioasa in padure. noi eram cumva aia veniti la schimb doar ca nu avem copii si n-am primit jobul ca there;s no mo candy for da wolves, ugh! iar eu purtam o haina de blana groasa si frumoasa darrr... cumparata de la second hand :))) i just knew it asa in vis.
nu e nimeni online la ora asta dar nici nu pot sa bucataresc pentru ca fac prea mult zgomot. normal people sleep...pfff, so overated! asa ca stau pe facebook, ma uit la poze cu fete frumoase si elegante care sunt dragutze cu oamenii si zambesc tot timpul si-mi imaginez cum e viata pentru ele. genul asta de femei au de obicei prietene - as in girl firends - gasca lor de 'gagici'...doamne, nush cum reusesc sa se minta asa frumos unele pe altele :)) glumesc, it must be nice thoug. chiar simt asa umpic de invidie. iar nu mai stiu cum sa continui ideea asa ca ramanem din nou cu punctele de suspensie...

Niciun comentariu: