i am not weird. i am limited edition.

the pork lesson

cea mai buna leguma-i porcu asa ca inevitabilul s-a intamplat - am invatat sa gatesc porc in diverse moduri DAR :) de revelion va trebui sa prepar un PORC LA PROTAP! eu! little vegetarian, raw vegan wannabe me! :)))))))))) ma rostogolesc pe jos de ras. ma gandesc unde draku sa'l pun la marinat peste noapte - in cada? mwahahaha!
am calarit porcu taiat de tata si bunicu in copilarie, am mancat sorici proaspat parlit de Ignat dar nu stiu cum voi face fata unui astfel de task. ma vad pregatind marinata...niste vin, niste condimente, o oala...dar sa mor daca ma vad cu porcu in brate mangaindu'l dragastos cu cimbru pe spate :))))))))))))

o poza reprezentativa

Un comentariu:

Anonim spunea...

Doamne ce mi-a placut postul asta! Am ras copios!!!!
ps: u rock!