i am not weird. i am limited edition.

“everything worth doing is worth doing slowly”

Mae West


cu siguranta stilul nostru de viata de acum se incadreaza perfect in criteriile miscarii Slow Food si a tot ce presupune conceptul in sine. I'm so damn happy about it :) incat am de gand sa-l pastrez la fel in marele oras, ba chiar mai frumos si mai interesant. cert e ca am in plan sa-mi transform casa intr'o bula atemporala zen!
pana atunci mai pregatim o ultima masa la editia de iarna Slow Food, despre care prietenii de la MaiBine vor oferi detalii in curand.
citatul de pe The World Institute of Slowness.com

un articol cu o introducere mai buna in subiect si despre arta de a trai pe indelete pe descopera.ro

l.e. ah, apropo de produse de ingrijire....m-am indragostit recent de produsele VivaNatura din care avem asa :) crema de corp cu ulei de portocale si unt de shea (vis!), crema de maini, pasta de dinti de 2 feluri, masca de fata si demachiant. in loc de crema de fata am inceput de curand sa folosesc ulei de migdale dulci presat la rece. dupa ce ma dau simt cum pielea mea face o plecaciune si spune "Iti multumesc, draga mea!" :) nu mai spun ca te costa 5 lei 10 ml, adica plenty daca e sa-l folosesti doar pentru fata.

2 comentarii:

Corina spunea...

Eu ador masca de par de la Vivanatura. Unde ai gasit crema de corp ?

Mihachu` spunea...

m-am aprovizionat serios de la Ki-Life din Bucuresti insa am vazut ca aduc produse si la magazinul naturist din carfur (ala mic si verde dintre media galaxy si carfur)