i am not weird. i am limited edition.

mai tii minte ce vroiai sa te faci cand o sa fii mare?

un post incoerent.

eu nu cred sa fi visat foarte clar cu ochii deschisi. eram mica si proasta.
imi amintesc ca gateam cand plecau ai mei pe la nunti. ramaneam singura seara si ma apucam de facut cate o prajitura. odata am facut una dupa o reteta dintr'o revista nemteasca, numa din poze. le-am lasat-o ca surpriza in mijlocul mesei ascunsa sub cea mai mare oala pe care am gasit-o in casa. nici acum parintii mei nu fac legatura. se tot intreaba pentru ce m-au tinut atata la faculte. o scolata profesionala de bucatari era mai ieftina.
alta data am umplut peretii dormitorului cu desene. a fost prima si singura mea expozitie. lucrasem la ele o luna, la indemnul unui profesor de desen, si urma sa expun la Palatul Copiilor or smth. eram foarte emotionata. chiar tin minte ca am zis "tanaaaam!" cu gura pana la urechi de fericire si emotie. nici atunci nu s-a sesizat nimeni. dar nu mai eram mica. eram in clasa a 9a. am renuntat incet la creion si am ratacit in timp toate foile. in clasa a 12a mi-am adus aminte insa si am vrut sa ma inscriu la arte pe undeva. n-am stiut ca pot sa indraznesc, iar daca am curaj o sa reusesc si singura. nu ma invatase nimeni nici macar asta.

acum nu fac nimic. e ca si cum mi-as fi dorit sa nu fiu nimic pentru ca ma simt totusi impacata cu mine si simt ca fac ceea ce imi doresc. traiesc pur si simplu. exist intr'un fel cat mai frumos, senin si pozitiv. poate ca nu stiam atunci, dar eu cand voi fi mare vreau sa fiu Lumina!

3 comentarii:

Lady*izuH spunea...

Simt cam acelasi lucruri ca si tine, dar... nu o sa ne plictisim sa nu facem ..nimic?! :)

Lady*izuH spunea...

Era sa uit: Imi doream sa devin avocat..FOARTEE MULT. Acum sunt primul an la Stiinte Politice, are vreo legatura?:))

Mihachu` spunea...

inseamna ca nu ai citit posturile din urma. un om smecher a spus odata: all God does is kill us when we get boring. we must never, ever be boring! ;)
legat de asta cu stiintele politice, heh....zic sa te uiti la ultimul Zeitgeist - Moving Forward.
Succes!