i am not weird. i am limited edition.

muzica si vitamine

reincarcare cu energie. muzica de vineri seara la paharul cu vin - pentru un spirit vesel. dimineata la ceaiul verde, suplimentele de zi cu zi pentru un trup sanatos si o minte vie.


Stefam@K-100 Montreal by Stefam
we like him. are draci.


apropo de draci, cred ca am spirit de barbat caruia nu'i plac femeile proaste. nici de femeia din mine nu-mi place intotdeauna, dar tocmai asta ma mentine atenta. ma joc cu mine astfel incat sa-mi placa ce sunt, ce fac, ce vad, ce aud si ce simt.
gandurile insa sunt cele mai miselesti metode de a crea senzatii...those are the tricky ones ;) oh, the fun!
trecand in alta nota, peste jocul feminin/masculin si corp/minte, am gasit sprijin in incercarea de a le stapani mai bine.
lectura de seara - o carte cu invataminte pentru Lumina din noi, un dar de suflet pentru oameni dragi - Un pământ nou, Eckhart TOLLE
la Carturesti e 22 de lei ;)

Niciun comentariu: