i am not weird. i am limited edition.

despre mancare, din nou

principalul motiv pentru care nu mi-am facut inca blog cu mancare - nu...nu e din cauza ca sunt deja prea multe (desi cantareste si asta destul!) - e faptul ca nu ma pricep deloc, da deloc la facut poze apetisante sau artistice. nu cred sa fi facut in viata mea o poza buna ...nici macar din greseala :) plus ca am o sapuniera de panasonic dmc fx10 cu o rotita stricata si display crapat care nu mai e buna decat s-o dai de pereti la nervi. sigur se desface in jdemii bucatele so satisfaction is guaranteed!
ma abat de la subiectul zilei, dar trebuia sa scuz pozele obosite in vreun fel.

azi fiind soare, frumos plus 15 grade am zis ca am chef sa ma mai laud oleak pe blog cu cat de bine stiu eu sa gatesc. bine si sanatos! ca asta e defapt my added value (ca sa inteleaga tot corporatistu!)
mic dejun perfect: guacamole (avocado, patrunjel, rosie, ceapa verde, seminte de floarea soarelui, zeama lamaie si ulei de la rosii uscate - da un gust aparte) + salata de spanac, rucola, ceapa verde si tofu cu chimen. rosiile uscate mi s'o terminat iar alea de la metro nu-mi plac :| daca aveti buget bagati ingredientu minute la salata ca merge brici. plus maslina Kalamata de care iar n-am avut buget. merg alternate ca sa nu va plictisiti si sa nu fie salata prea incarcata. shitty pic below



desert: briose fara foc. aluat din migdale (muiate in apa peste noapte), curmale, miere de albine si ceva zeama de lamaie. crema pufoasa din banane, unt de cacao, cacao organic (adica e alta treaba complet fata de cacaoa din comert), ceva zeama de lamaie, niste vanilie (pastaie) si niste nuci asa sa se mai lege totul. 2 shitty pics bellow



is a dracu de bune! va asigur ca n-ati mancat asa ceva de bun in viata vietilor voastre. si multi dintre voi nici n'o sa manance frodata! mai ales aia care zice ca briosele se fac la plic >:P

da'i cu incalzirea globala sa creasca busuiocu!

l.e. briosa mea arata mai ciudatel pentru ca m-am grabit sa o pozez inainte s'o bag la frigider. toate deserturile raw de genul asta se tin la rece o vreme.
resursele mele preferate pentru retete vegan si vegan raw:
blogul Inei Lifestyle blog (sursa foto) si blogul Ligiei Pop
aveti mai jos o poza superba cu un cheesecake de portocale gatit fara foc de pe blogul Inei

4 comentarii:

deea spunea...

imi place ideea de briosa...o sa trebuiasca sa incerc :))

Mihachu` spunea...

le-am pus eu in forma de briosa just to make a point. am un dinte pentru unu :)
poti sa le pui si in forma de tarta sa le tai feliute. doar sa tii minte ca desertul e foarte consistent si portiile trebuie regandite la jumatate fata de unul normal.

Mihachu` spunea...

da tu chiar te-ai apucat de gatit, nu? :)))

retete vegan si raw gaseti mai multe si cu poze mai frumoase pe blogul Inei (http://floridecires7.blogspot.com/) si al Ligiei (http://ligiapop.com/)

spor!

Corin Chiriac spunea...

bine, daca vii tu incoace o sa incerc sa invatz sa fac eu food photography... Oricum si noi avem aceasta frustrare acasa :)

so, poate ca e timpul sa o rezolvam.