i am not weird. i am limited edition.

we party

a trecut cam mult timp de la ultima petrecere si cum nu prea avem stare, dar mai ales pentru ca ne-am cam plictisit de ce se intampla, ne-am gandit sa mai facem una. pentru oameni cu viziuni alese in ceea ce priveste petrecerea timpului liber in alte moduri decat o fac 93.5% din locuitorii dulcelui targ, si pentru ca e felul nostru de a ne lua la revedere. in caz ca era nevoie de vreo explicatie.

Haute Culture e omu Mihai Dobre de la Suie Paparude. ne place de el oricum, dar mai ales cand pune muzica. Various Artist e Ovidiu, un prieten din targ fugit sa se dea pe vinil la bucuresti. noi credem ca ii iese bine de tot.
impreuna o sa cante muzici care mie imi plac foarte mult pentru ca pot sa ma veselesc si sa dansez, sau sa ma veselesc dansand. adica happy happy joy joy music :) ei ii zic nu-disco, electro disco, chicago house. altii spun ca seamana cu muzica din filmele SF din anii 70 atunci cand actiunea se petrece in viitor :))
de notat e faptul ca oamenii vin sa cante pentru prieteni. Mihai nu mai face DJ set separat de trupa demult, dar pentru ca vrem sa sarbatorim sf valentin impreuna va face o exceptie :))) si ca am sa vin cu tenisi. rosii. cu paiete!

V.A.st SOLO aka Various Artist play NU-DISCO by V.A.st

errrr, nu ma intrebati cum si de unde am o pereche de tenisi rosii sclipiciosi in garderoba! cert e ca party-ul asta e singura data cand am curaj sa ies cu ei din casa :))

Un comentariu:

Mihachu` spunea...

some credits to amdraci.
iti dai tu seama :>