i am not weird. i am limited edition.

zvonurile...

cele mai tari din ultima perioada la adresa personalitatii mele (ca sa citez un clasic in viata) sunt:
- am murit de supradoza
- am inviat
- am inviat ca informator al directiei atidroguri si comert ilicit cu brichete, pocnitori, elastice si caju crud din piata Nicolina
- voi fi colega de job cu my better half doar ca ma ocup de niste sucuri si el cu moartea ficatului in continuare
- sunt PR la un club underground

unele mai in gluma semi-funny, altele mai in barfa ordinara de cea mai jegoasa speta. nu stiu ce sa zic, doar am prezentat situatia. aproape ca m-am enervat dar urmeaza sa pregatesc o salata de rucola, spanac, tofu si rosii uscate pentru niste oameni dragi asa ca ma reechilibrez ca nu vreau sa stric apa :) (asta o s'o inteleaga numa cine trebe, sic!)

Niciun comentariu: