i am not weird. i am limited edition.

moving on....moving forward....going raw

fiind ultimele zile la Iasi m-am tot gandit la ce-i de facut special in orasu asta, lucruri de care o sa-mi fie dor or smth, dar in afara de o prajitura la Select si o plimbare in Gradina Botanica nu mi-a mai trecut nimic prin minte. sincer, sunt entuziasmata la culme ca plec de aici. mai mult de dragul schimbarii si aventurii in sine....nu ca Bucurestiul ar fi vreun dream destination, dar macar acolo se intampla lucruri ca astea:

Pe 27 martie 2011, la Rin Grand Hotel din Bucuresti, in sala de conferinte Paris, Strada Vitan-Bârzeşti, nr 7D, et 13, Bucuresti se va desfasura prima editie a Targului de Primavara Raw Vegan.

si majoritatea expozantilor care ma intereseaza in mod direct sunt in Bucuresti, deci voi avea ocazia sa'i vizitez oricand am chef sau nevoie de vreun ingredient minune. nu va puteti imagina cat de tare ma bucur, fie si numai pentru ideea ca sunt cu 500 km mai aproape de Andreea cu a ei Casa Rawz si de Biodumbrava minunata. gradina lu tata ramane cam la aceeasi distanta :) yaaay!

ma tot intreaba lumea, pe langa stupida intrebare - da pleci si tu?, ce anume o sa fac acolo, adica pentru ce ma duc. iaca o sa fac acolo ce faceam si aici - ma asigur ca my better half are acasa o oaza de liniste, pace si iubire, un zambet cald in fiecare dimineata si mese sanatoase, un loc in care isi incarca bateriile cu energia necesara pentru a sustine familia cu motan. eu il sustin pe el si el pe mine, e un cerc, dar nu e vicios :) iar daca intre timp oportunitati mi se ivesc in cale o sa ma bucur ca am privilegiul de a le astepta in viata mea, fara sa ma agit, fara stres si fara grija zilei de maine (cea care usually intuneca judecata si te face sa iei decizii gresite).

in orice caz, dupa ce termin proiectul de bricolaj aka the new zen place in town :) am de gand sa merg la Casa Rawz si sa ma ofer voluntar pentru orice ar avea nevoie acolo, nu conteaza...numai sa imi dea voie sa-mi petrec timpul in preajma lor si sa fiu implicata in proiectele lor. cu folos, so i don't look like a stalker :)

mai multe detalii legate de eveniment gasiti pe ligiapop.com
ah, in caz ca va intrebati care'i faza cu raw vegan - m-am hotarat ca dieta noastra sa fie formata din cel putin 50% hrana vie, adica alimente proaspete, consumate ca atare sau preparate fara foc. ieri de exemplu am facut pentru prima data lapte de migdale si mi s-a parut de'a dreptul genial. este la fel de gustos si ieftin ca laptele normal (dintr'un pumn de migdale faci 1l de lapte), dar muuuuuuult, mult mai sanatos si hranitor!
acus o sa inceapa lumea sa spuna ca am inebunit sau ca am intrat in nush ce secta. sincer, eu defapt vreau doar sa arat ca doamna de mai jos la 70 de ani. mai ales ca aseara am "sarbatorit" primul meu rid permanent :|

Niciun comentariu: