i am not weird. i am limited edition.

pranz colorat

era cat pe ce sa arunc dovleceii pe gratar cand mi-a venit o idee despre cum sa transform pranzul din vegan in raw. ma rog, semi...turtitele cu seminte le-am copt in tigaie. but still...am inventat practic cea mai colorata si gustoasa salata facut de mine frodata.
pentru ca m'am tot foit cum sa fac sa nu gatesc dovleceii si am vazut pe un blog foarte smecher cu mancare cruda o retetea de paste din dovlecei or smth, mi-am zis ca n'are ce sa fie rau daca'i tai si eu la fel si ii amestec cu diverse de prin prigider. well...d'oh! normal ca a iesit perfecta. intr'un asa moment de inspiratie n'aveam cum sa gresesc. i buna rau, atata am de zis.

e cu dovlecel mic, telina, pastarnac, morcov, ardei gras, praz - toate feliate subtire cu mandolina, cu salata verde, mieji de floarea soarelui (rehidratati fro juma d'ora), zeama de lamaie, ulei de masline si niste condimente si un sos de mustar (cremvustila cel gustos!) cu ulei de masline, zeama de lamaie si sare/piper/oregano stuff. eu m-am entuziasmat si am terminat'o putin mai devreme motiv pentru care am tinut'o cam 10-15 min la frigider (fara sos) pana la momentul servirii, lucru bun zic pentru ca s'au imprietenit aromele si legumele mai bine. i rulez!

Niciun comentariu: