i am not weird. i am limited edition.

i luf bio stuff


Pastele fainoase au fost obtinute prin laminare si nu prin extrudare ( presare ), pastrandu-se astfel structura fibrei si neincalzindu-se aluatul. Apa folosita nu este din reteua de alimentare ci provine de la un izvor de munte iar uscarea s-a facut la temperaturi joase.
Cumparand acest produs ecologic ai finantat pentru un an costurile cultivarii fara substante chimice de sinteza a aproximativ 2 mp de pamant. Iti multumim !


am gasit pastele Petras Bio la un magazin naturist micut de langa bloc. imediat cum am citit prima data eticheta am hotarat ca nu mai cumpar niciodata paste clasice, nici macar alea proaspete cica, tinute in vitrina frigorifica din supermarket.
mesajul in bold este prezent pe eticheta fiecarui produs si recunosc, m-a cucerit instant. pretul e cu 3-4 lei peste Barilla, dar cand cumperi paste bio din grau spelta n-ai nevoie sa compari preturi sau sa stai pe ganduri.

Niciun comentariu: