i am not weird. i am limited edition.

i am not a famous food blogger


am observat ca blogurile culinare, care ma extaziau de'a dreptul pana acum, nu mai prezinta absolut nici un interes pentru mine. mi s-a luat complet! am renuntat pana si la tastespotting.com, nu mai zic de blogurile culinare ale mini vedetutzelor de pe la noi. de cand cu orientarea catre dieta vegan raw am descoperit cu totul alte surse de informare si sanatate...comparativ cu pozele lor frumos colorate si retete pline de porci, pui congelati si prajiti, legume fierte si rascoapte in cele mai stylish si nesanatoase moduri cu putinta. am descoperit bloguri complete, nu doar de cele culinare cu retete si poze maiestruos photoshopuite, ci adevarate surse de cunoastere! am descoperit bloguri si situri pe care nu te mai saturi citind despre dieta raw si vegan, despre ingrediente sanatoase, modalitati corecte de combinare a alimentelor, informatii nutritionale, recomandari de filme si documentare educative, ustensile, aparate, suplimente si tot felul de minuni menite sa sustina acest stil de viata, dar mai ales...am descoperit oameni calzi, plini de energie, lumina si vibratie pozitiva.
acum, mai tare ma enervez cand intru pe bloguri romanesti unde chiar de pe homepage imi zambeste o tochitura sau vreun fel strainez mai complicat menit sa demonstreze maiestria bucatarului in impletitul muschiului de porc. bleah!

poza de mai sus..cu toate ca seamana extrem de mult cu ce gasim si la noi in frigider, nu e facuta de mine ci e de pe blogul Corinei - Simplicity of Life ale carei retete fantastice raw le puteti vizualiza aici. nu pot decat sa va atentionez ca o sa va ploua in gura :)

Niciun comentariu: