i am not weird. i am limited edition.

marti dupa maraton

as fi vrut sa scriu despre cat de tare ma enerveaza aia care cik's bucatari cu blog si ne arata noua muritorilor de rand cat de frumos stiu ei sa pozeze pranzul lor special de weekend - adica gratarul cu mici, ceafa si carnaciori! meh, plus un dovlecel la gratar sh'o salata acolo...ca sa nu zica lumea ca servim micu sec, doar cu mustar!
unlike! unfriend! delete! erase!
m'am tot foit cum sa esprim acest senttiment pana cand am decis ca e cazul sa gatesc eu ceva bun si sa'i sterg pe respectivii din blogroll si de pe facebook. alungam orice urma de gand negativ ca sa nu incarcam mancarea si pregatim un hummus cu dovlecei si pasta de susan homemade....eventual o paella cu legume, ca tare ni s'a facut pofta de mancare gatita. de la atatea poze cu fleici carbonizate ni se trage : )
la maratonu de dans din Iasi a fost cel mai frumos. si cel mai lung! in cea mai tare locatie de after din Iasi muzica s'a oprit luni la 9 dimineata. 'nuff said!

Niciun comentariu: