i am not weird. i am limited edition.

extra mega cool people

de cand ne-am mutat si noi in marele oras am in sfarsit ocazia sa vad toate locurile frumoase si evenimetele despre care am tot citit de la departare pe net. it feels good to be part of the action, finally!
de fro 2 ani urmaresc intens pe bloguri activitatea celor de la Street Delivery asa ca mare mi-a fost bucuria cand am ajuns in sfarsit pe Arthur Verona aia inchisa. m-am bucurat pe bune, ca era frumos, colorat si o graaamaaada de oameni interesanti la care puteai sa privesti, altceva neavand oricum in toata schema de facut. mare mi-a fost in schimb mirarea cand am observat ca in marea de omuleti care se perindau pe acolo exista defapt doar 3 tipologii....sau mai bine zis 3 tipuri de uniforma/accesorii cu care se screm toti sa-si afirme personalitatea, individualitatea, creativitatea si spiritul liberrr. astfel se face ca la Street Delivery, si generalizand...pe strazile din Bucuresti, ca sa fii COOL trebuie sa iesi la plimbare cu:
- catel - de preferat model excentric sau pui - pe care sa-l tarai dupa tine prin multime, sa lasi toate obositele sa-l traga de urechi sau sa-i puna mana pe nas si sa-i dai sa bea apa din palma. cand se caca pe trotuar deja nu mai e problema ta.
- bicicleta - evident cat mai deosebita si mai scumpa!
- aparat foto! spaima accesoriilor de orice fel, aparatul foto cu p*%@ sculata bate tot facand practic inutila prezenta oricaror altor artificii de vestimentatie. daca cumva aparatul e vintage/film/leica & other shit, deja te-ai scos! ai libertate maxima la stil....practic poti purta orice ca nu mai conteaza, poa sa fie tenisi cu gauri si tricou patat de mustar caci aparatul completeaza toate aceste lipsuri transformand imaginea ta in una extra mega ultra cool..istica (?!)

alte sub-ccategorii care deasemenea au fost prezente in numar destul de mare
- palarii si ochelari de soare (care ok, sunt utile si chiar necesare cand o arzi prin soare, but damn...chiar toti tre sa fie la fel? James Dean ftw!
- copii! ejti parinte cool ca-ti aduci pustiul la un concert Subcarpati, da cand tii sugaru langa boxe sau il plimbi cu o puta de palariuta pe la 30+ grade ca ai tu chef sa bei o limonada supraapreciata mie mi-e clar ca ori n-ai cu cine sa-l lasi (caz in care trebuia sa stai acasa), ori iti folosesti copilu drept accesoriu.

cred ca la anu nu ma mai duc la nici un street si am sa incetez sa ma mai entuziasmez asa tare la toate chestiile de pe net. da nah, a trecut demult. m-am trezit eu cam tarziu sa vorbesc despre asta dar tocmai ce-mi faceam ordine in ideile capului si trecand pe langa toate impresiile de pe litoral (despre care intentionez totusi sa povestesc) m-am oprit la aceasta caci m';a ipresionat profund. si pe altii deasemenea motiv pentru care incep sa-mi dau seama ca ma asez singura intr'o bancuta, la rand cu toti ceilalti care vor sa para cool facand misto inutil si neconstructiv de pe margine :|

Un comentariu:

dani truta spunea...

ai un spirit de observatie bun *)