i am not weird. i am limited edition.

I don't hate people...I just feel better when they're not around.

astazi am vazut in statie la Universitate o tanti care, extrem de relaxata pufaind din tigara, tinea pe un scaunel, spre vanzare, o cutie de pantofi plina ochi cu ....iepurasi! in strada, in plin centru Bucurestiului, in praf, fum si aglomeratie, femeia aia tinea intr'o cutie de pantofi marimea 40 fro 8 iepurasi cat palma...ca sa ce, sa-i vanda in pana mea! si mi-a venit sa plang in momentul in care cu un nod in gat am intrebat'o...da de ce chinuiti animalele? doar ca sa faceti dvs. bani? dupa care mi-am zis ca nu'i cazul sa sufar atat demult pentru niste biete necugetatoare, mi-am intors spatele si am mers mai departe.
sunt de parere ca faza cu "intoarce spatele, nu te mai gandi la asta" functioneaza, nu pentru ca ignor problema, ci pentru ca daca suficienta lume va ignora problema, aceasta va inceta la un moment dat sa existe. sunt de parere ca avem puterea de a crea, prin forta colectiva a gandului... se cheama forma-gand-energie! cand nimeni nu se gandeste la razboi, nu exista razboi. cand sunt destui care isi imagineaza cum ar fi sa zboare...la un moment dat, in timp, cuiva o sa-i vina ideea despre cum sa construiasca un avion. pentru ca acea forma-gand-energie va gasi la momentul potrivit un canal prin care sa se materializeze. la fel, prin ignoranta mea...genul ala de femeie, genul ala de om cu vibratie joasa, o sa dispara prin simplul gest de a nu'l include in scenariu. toti ca ea o sa dispara din lumea mea, fara ca eu sa ma simt 'ignoranta'. intr'o buna zi, lumea pe care mi'o construiesc incet in minte va deveni realitate. voi trai pe un pamant nou.

citeste online pe scribd

Un comentariu:

dani truta spunea...

Foarte frumos scris,iar titlul si mai bun. Imi imaginez cum au lucrat in mintea ta toate cele trei elemente de care spuneai si a iesit acest articol.