i am not weird. i am limited edition.

Raw for Life



mi se pare de'a dreptul stupid si revoltator ca trebuie sa ma chinui, la propriu, sa-i conving pe parintii mei ca sanatatea lor e strict responsabilitatea lor si nu e un dat de la Dumnezeu pentru care trebuie sa se roage "vai Doamne fereste si pazeste!" sau...dupa ce unchiul meu a murit de cancer "asa a vrut Dumnezeu!"; la fel cum li se pare lor cruzime si lipsa de respect/empatie/dragoste pentru familie din partea mea ca ma uit la burta si cele 100+ kg ale fratelui meu si ii spun senina "ai sa te imbolnavesti in curand, cel mai probabil cancer sau diabet!"

filmul Raw for Life - The Ultimate Encyclopedia of Raw Foods Lifestyle se gaseste pe torenti, din pacate nu-l mai gasesc online gratis. dupa ce l-am urmarit, pe langa faptul ca ni s-au intarit convingerile pe care le avem deja legate de alimentatie&sanatate, ne-am hotarat sa-l traducem (nu gasesc nicaieri traducere in romana) pentru ca parintii nostri sa poata intelege si ei ce spun domnii acolo. pentru ca filmul e pe bune o enciclopedie prin care ti se explica foarte bine argumentat cum sta treaba cu "Esti ceea ce mananci". din punctul meu de vedere asta nu e doar un film/documentar ci face ca momentul in care il privesti sa devina un punct de cotitura in viata ta, momentul in care incepi sa-ti transformi intreaga existenta intr-un infinit mai bine!

Niciun comentariu: