i am not weird. i am limited edition.

prajitura de cocos raw


parca mi se facuse dor sa postez niste retete cu bunatati :) daca as avea altceva in loc de sapuniera si telefon bleg pe bune ca le'as poza pe toate, da cand vad ca reusesc sa surprind cam 5% din deliciul maxim in fotografii nu-mi mai vine sa pun nik, ma enervez ca mai rau fac si nu se intelege cat de apetisanta era defapt toata treaba. sa zicem ca de asta asta am reusit sa scot un 20% droll effect.

prajitura e din 3 straturi si se construieste astfel:
blat = migdale rehidratate (stoarse dupa ce s-a facut lapte) + curmale (din cele originale de la magazin arabesc) + mix de cereale pentru granola (contine fulgi de cereale, canepa decorticata, susan, merisor, goji); poate fi f bine inlocuit cu ceva biscuiti digestivi
crema mijloc = nuca de cocos (proaspata, macinata la blender) + lapte de cocos (din nuca) + lapte de migdale + vanilie + putin psyllium si un strat subtire subtire de dulceata doar pentru culoare
crema top = din nuca de cocos am facut o cantitate mai mare de crema din care am lasat cateva linguri pentru efect in mijloc. restul am continuat'o cu dulceata de visine, curmale, seminte de canepa si inca ceva psyllium.
se face in tava de tort cu pereti detasabili pentru zile festive, sau in vas de sticla si se mananca cu lingura ca o budinca. asta a fost si intentia mea defapt da peste noapte s-a intarit si se tinea bine la portionat/feliat asa ca n-am rezistat sa n'o pozez :) ah, si....este incredibil de buna!!!

Un comentariu:

andreea spunea...

Trebuie. Sa. GUST.