i am not weird. i am limited edition.

pure summer perfection is called gazpacho



pe tastespotting zice ca sunt 198 de posturi cu reteta asta. pe Food Safari aveti in schimb retea exemplificata vizual in cel mai autentic mod cu putinta. all in all este fail proof simple...ai nevoie de un blender cu care pasezi rosii (curatate de coaja), castraveti, ardei, usturoi, cuburi de paine (integrala!), ulei de masline, zeama de lamaie, condimente si cuburi de gheata sau apa rece rece! eu am atins'o si cu putin tabasco ca sa fie mai interesanta.
este superba! si ne gandeam in timp ce mancam...la noi de ce pana mea nu sunt retete dinastea? de ce nu mananc supa rece de legume de mica, in familie? mneah...la noi vara se fac ardei umpluti...suntem mai "fini".

vara e anotimpul culorilor in bucatarie. parca e pacat sa fierbi, coci, prajesti sau aburesti orice. mancati frumos, mancati sanatos, cat mai viu si cat mai colorat!

Niciun comentariu: