i am not weird. i am limited edition.

Savon D'Alep & The Story of Cosmetics

mi s-a intamplat de mai multe ori ca instinctual sa aleg anumite produse despre care abia ulterior m-am documentat ca sa afle si creierul cat de bune/sanatoase/benefice sunt. asa am patit cu pastele Petras Bio, care initial mi-au atras atentia datorita ambalajului, si cu planta de aloe vera din gradina unor prietene despre care le-am spus ca e buna, dar cand m-au intrebat la ce am raspuns...caut pe net si va zic maine :) Thank God for Google on that!
acum ambele fac parte din dieta noastra, in primul rand pentru ca atentia mi s-a indreptat fara sa vreau catre ele si abia apoi pentru ca m-am documentat iar informatiile/argumentele m-au convins.
mi s-a intamplat din nou ieri cand am luat cel mai tare sapun pe care l-am folosit vreodata. l-am cumparat pur si simplu pentru ca am simtit ca e ok, am citit eticheta, ingredientele erau bune, pretul la fel....iar dupa prima utilizare m-a convins definitiv. m'am tot foit, am pastrat eticheta special s'o mai citesc odata...mhm...sigur tre sa fie vreo smecherie, ia sa caut pe net... si asa mi-am mai facut un prieten de incredere :)


Sapunul de ALEP e fabricat handmade in Syria doar din ulei de masline si ulei din seminte de dafin. Maslinele sunt fierte la foc mic cateva zile timp in care li se adauga treptat soda marina, iar la final se adauga uleiul de dafin al carui procent va da calitatea, valoarea si pretul acestui sapun (variaza intre 5-50%). Sapunul este turnat si lasat la racit, apoi este taiat in cuburi si lasat la uscat pentru 10-12 luni (pe a meu scrie 9luni). Culoarea maronie se datoreaza oxidarii naturale, la aer, si este un indicator calitativ pozitiv al sapunului. Miezul este insa verde, datorita uleiului de masline, si va iesi la iveala o data cu utilizarea. ...abia astept! :) mirosul e divin! miroase a curat si bine pentru piele :) fara roz bonbon si bleu ciel, cum bine spune pe crudsisanatos (sursa text & video) mai multe despre beneficiile sapunului de Alep aici

si apropo de cosmetice, nu strica sa va uitati mai atent la etichetele chestiilor cu care va dati pe piele. nu de alta, dar e tot corpul vostru si daca nu e sanatos sa mancati chimicale, nici sa le asimilati prin piele nu va face prea bine!

Un comentariu:

dani truta spunea...

Multumesc pentru recomandare.Cred si eu ca dupa potolirea foamei de produse aparute pe piata dupa anii 90 ar trebui sa mai citim si etichetele produselor pe care le cumparam.