i am not weird. i am limited edition.

convenience versus health

stiu ca am mentionat la un moment dat, in treacat, despre cum am renuntat complet la recipientele de plastic din bucatarie, dar nu am explicat ce, cum si de ce.
mmie personal mi-a fost suficient sa citesc/aud o singura data despre efectele daunatoare ale folosirii plasticului in our daily lives...am rezonat imediat cu informatia si am eliminat urgent orice urma de caserola. dear god, cate mai aveam....i was really passionate about them!
astazi am cautat mai multe resurse pentru ca am tinut neaparat sa las un comentariu pe blogul unei mamici care da sfaturi despre cum sa economisesti timp tinant mancarea in caserole de plastic, pungi ziploc si alte minuni. nu zic nu, e super convenabil pentru o persoana ocupata sa scoata caserola din frigider si s'o arunce la microunde pentru ca apoi s'o infulece rapid bifand multumita la sfarsit taskul "lunch for me" de pe todo list....da despre cat de sanatoasa e practica asta nu se intreaba nimeni?
Doctor Menci : ) are un articol foarte bun pe tema asta: Nu incalziti in caserole si nu gatiti in staniol! il recomand cu caldura!

cat despre microunde...pfff, pe scurt radiaza, deci omoara tot...

pana si apa nevinovata pe care unii o incalzesc asa de lene pentru cafea sau ceai. basca mai si modifica structura chimica a mancarurilor si naiba stie peste ce ninja turtles mai dai in banala ta ciorba reincalzita la microunde. omoara in sensul ca orice a fost vreodata organic devine anorganic deci reziduu (de cele mai multe ori toxic) pentru organism. so, vrei sa te hranesti cand mananci sau umpli burdihanu in graba pentru ca ai ALTE lucruri mai importante de facut?
Slava Domnului, eu oricum nu prea il foloseam (nu prea ma tragea inima sa fac nimic cu el, deci am instincte bune...orientate raw vegan :D) asa ca l-am lasat in urma fara remuscari cand ne-am mutat, iar pe al parintilor l-am exilat pe balcon deocamdata ca sa nu zica tata ca s-a apucat nebuna sa arunce lucruri din casa.
sincer...bucata aia de spatiu pe care o castigati in bucatarie (de cele mai multe ori loc de cinste, chiar pe blatul de lucru) dupa ce aruncati cuptorul cu microunde este cel mai bun lucru pe care il puteti face pentru sanatatea voastra!

2 comentarii:

dani truta spunea...

E greu cu microundele ca iti intra sub piele ca televizorul,din comoditate.

dani truta spunea...

Si nu in ultimul rand am realiza ce bucatarie spatioasa avem,dupace am arunca toate plasticurile. Eu unul nu stiam ca sunt daunatoare.