i am not weird. i am limited edition.

take it slow...the summer is almost over




imi pare rau ca am mers la mare in loc sa stau pe iarba la domeniul Stirbei. nu mai vreau evenimente de noapte si after cu nesomn. oricum, am ales demult sa dorm, parca la after pe zi e mai fun cand esti odihnit si ai avut ceai verde la mic dejun. anyway...nu mai stiu cine zicea: cand spui ca muzica e prea tare inseamna ca ai imbatranit. bai, acuma sincer...pe piese ca astea poate sa-mi sara scarita de pe ciocanel, numa sa fie pe zi! o dupamiaza cu soare bland, o plaja sau o pajiste frumoasa, iarba verde, orice...numa cort cu bubuiala si morti nu! nu mai vreau sa ma inconjor cu asa vibratie joasa. si nu mai vreau sa vin la 12 ca sa astept main act-ul pana la 3 jumate pentru ca nah, in timpul asta trebuie sa consum viguros de la bar pentru ca organizatorul vrea sa-si scoata parleala cu orice pret.
vom infiinta partidul celor care'si doresc ca petrecerile sa inceapa de dupamiaza!

Un comentariu:

dani truta spunea...

Buna Mihachu,astept postari noi de la tine.Toate cele bune.