i am not weird. i am limited edition.

BIO Fresh - Restaurant Vegetarian in Timisoara

dupa cateva zile de orbecait prin Timisoara si mancat doar apa, psyllium si canepa in loc de mic dejun :) am descoperit in sfarsit un loc cu meniu verde de unde sa-mi incarc bateriile. adevarul e ca pana azi m-am descurcat eu ba cu un strugure, ba cu o supa crema, dar aveam nevoie de un suc verde ca de aer! plus ca ma cam plictisisem sa cer "rugati va rog bucatarul sa nu puna sare/ creveti / branza in salata si sa adauge extra rucola/spanac" sau sa intreb chelnerite nedumerite daca nu si altceva in afara de portocale si grapefruit pentru fresh.|
cand am dat peste locul asta si am vazut meniul m-am bucurat asa tare ca-mi venea sa pup chelneritele! adica intrasem sigura ca un fresh de mere si morcovi tot o sa beau, dar nu ma asteptam sa gasesc chiar tagliatele de dovlecei raw si shake-uri proteice cu spirulina si ghimbir.

am baut un suc shake verde (salata verde, rucola, spanac, frunze de sfecla, kiwi, mere, spirulina, apa) si am mancat o supa crema de avocado absolutamente delicioasaaaa! supa pe care doamna de la bucatarie mi-a facut'o mai proteica pentru ca i-am spus ca n-am mai mancat corect/vegan de cateva zile si am nevoie de baterii noi.
aveti aici meniul si cateva poze.

Restaurantul vegetarian Bio Fresh din Timisoara este primul restaurant din oras care serveste produse naturale. Daca doresti sa inveti sa mananci sanatos, te asteptam de luni pana vineri intre orele 09:00 - 18:00.

Restaurantul vegetarian Bio Fresh are un meniu ce raspunde in egala masura cerintelor nutritionale, alimentatiei sanatoase si placerilor gustative.
Toate preparatele se fac pe loc, in fata dumneavoastra, cu ingredient proaspete, condimente si mirodenii organice fara aditivi.
Fructele si legumele care sunt oferite sub forma de suc sunt stoarse la un aparat special ce nu utilizeaza centrifugarea si astfel pastreaza intacte toate vitaminele si enzimele.
La toate preparatele utilizam doar ulei de masline extravirgin, zahar din trestie nerafinat (sau miere), sare de mare neiodata, nerafinata si fara antiaglomeranti.
Combinatiile dintre ingrediente corespund celor mai noi studii legate de nutritie, compatibilitate si alimentatie echilibrata.
Spalam fructele, legumele si salatele cu apa ozonata, sterilizandu-le astfel prin acest procedeu ce omoara bacteriile, virusii, ciupercile si orice forma de paraziti.
Utilizam apa pura alcalina, aerul din incapere este ionizat, iar lumina "full spectrum" are o compozitie similara cu cea a soarelui.

Bio Fresh Timisoara - restaurant vegetarian
Str. Eugeniu de Savoya, nr. 7
0725896342
www.enigmanaturale.ro

Niciun comentariu: