i am not weird. i am limited edition.

doua care mi-au placut



Laura in Esquire si Exarhu care le zice bine...
Ar mai fi casele vechi din marile oraşe, care împiedică dezvoltarea atâtor proiecte imobiliare cu faţade roşii, galbene, roz sau portocalii, în care ar trebui să se odihnească tinerii capitalişti ai ţării, după o zi de muncă în care fac totul să umple ţara de bănci, farmacii şi case de amanet, plus câteva catedrale mai încăpătoare, situate în apropierea mall-urilor, pentru un shopping binecuvântat.

Tot ei, mândria ţării, vor duce mai departe, la adăpostul termopanului şi al aerului condiţionat dat pe cel mai rece, lupta nedreaptă cu tot trecutul care ne împiedică în mersul neabătut spre orice direcţie a haosului oficial. Ei vor trebui să convingă ţăranii retrograzi să hrănească vacile cu lapte praf, pentru ca şi produsele de casă să aibă gustul cu care ne-au obişnuit lactatele naturale industriale.

Tot lor le va reveni sarcina grea de a convinge populaţia că una din marile greşeli ale trecutului era aceea că lactatele se făceau şi din lapte sau că roşiile aveau chiar un gust dezgustător de roşie. Acest stigmat trebuie să dispară, iar noile generaţii trebuie să înveţe că chipsurile cu gust de cartofi au fost inventate de daci, iar manelele de romani.

Şi că e normal ca salata de vinete de la magazin să conţină amidon de porumb. Cetăţeni, stăpâniţi-vă bucuria, e întradevăr vorba de amidon de casă, de la ţărani, luat de pe DN1, direct de la sursă.

3 comentarii:

Corin Chiriac spunea...

Intre noi fie vorba, Exarhu este un ipocrit.

Mi pare de un cacat maxim sa iei la impins vagoane capitalistii aia nasoi, care iti platesc melcii aia foarte scumpi de la Escargot, livrati cu avionul, al caror transport probabil ca genereaza de 5 ori greutatea lor in noxe.

Octav spunea...

Toti suntem mai mult sau mai putin ipocriti, dar dl asta e mai persoana publica asa. Trist daca e adevarat, mie imi placea de el pana acum

Mihachu` spunea...

stiam ca domnul e putin diferit de ce pare a fi, ca toti altii cu alter ego in online dealtfel. asta nu anuleaza insa adevarul din text, pe care l-am luat ca atare. tocmai de asta mi-a placut, si n-are nici o legatura cu melcii lui obositi de Escargot.
pe de alta parte, nu'i prost ala care cere :)