i am not weird. i am limited edition.

lame control day out

acum ceva vreme daca spuneai ca James Lavelle e la furat iti raspundeam ca e blasfemie! n-are cum, uite ce scoate, ce stie, ce Unkle, ce na....acum daca spui ca James Lavelle a expirat e doar o constatare. cum sa vii frate, dupa ce te ascult de ani de zile, cu aceleasi cd-uri pe care le ametesti in timp ce te mai joci putin cu pitch-urile! nu m-as fi mirat sa fie zgariate la cat de uzate sunt.

l.e. dupa dezbateri cu gust de amar de dupa, colegii cu ochi profesionist au conchis ca nu avea nici macar acele 2 cd-uri ci era un set mai vechi pe care l'o mai tras putin de butoane dupa cum ii venea; ca e posibil sa nu fi vazut nimic prin ochelarii aia de ceafa lata la Kudos pentru ca ii lipseau dioptriiile; ca am ramas cu aroma de "facatura" si ca ne-ar fi parut tare rau daca am fi cumparat bilet. sa va fie de bine alora care'ti facut asa eveniment!

2 comentarii:

oktopus spunea...

:) nu chiar asa dar e si asa.
Nu uita la ce ai venit -> Unkle Sounds nu Unkle Live sau band.
In rest romanu e oricum nemultumit eu ma intreb unde era atmosfera nu unde era bandul :P

Mihachu` spunea...

pai cand l-am vazut pe grasunu ala plictisit la clape mi-a pierit tot chefu :|