i am not weird. i am limited edition.

Le Cinema Timisoara - work in progress


imi pare rau ca plec inainte de eveniment, asa e cand iti iei bilete in avans cu 2 luni, nu stii niciodata ce planuri se schimba intre timp. da parca nu-mi pare asa rau ca totusi e prima vacanta din an si e totusi Sicilia :) but still, sunt foarte mandra de ce am reusit sa fac aici. mai e mult de munca pana sa se observe dimensiunea efortului meu de aici insa cert e ca suntem pe drumul cel bun. am descoperit un loc superb cu un potential fantastic si sunt mandra ca am avut ocazia sa lucrez pentru ei chiar la (re)inceput de drum ;)
Timisoara insa a fost marea descoperire....orasul are un vibe extraordinar - se intampla lucruri, arata bine, e plin de verde, exista restaurant raw vegan chiar in centru :) iar oamenii sunt extrem de calzi si serviabili. loved it!

3 comentarii:

Anonim spunea...

bravo...

Geta spunea...

Spune-mi te rog unde exista restaurant raw vegan in Timisoara?
De cand tot caut..
Multumesc

Mihachu` spunea...

uite : )
http://mihachu.blogspot.com/2011/09/bio-fresh-restaurant-vegetarian-in.html