i am not weird. i am limited edition.

fucking awesome raw banana pancakes


am inceput timid sa folosesc deshidratorul. da, am un deshidrator Excalibur cu 9 tavi si nu mi-e frica sa-l folosesc : ) am trecut peste entuziasmul initial de i cannot fucking believe it it's real! si incep sa fac lucruri la el. treaba'i buna da tre sa mai exersez.
ieri am facut clatite de banane si am reusit sa le ....ard! adica am plecat linistita la plimbare si le-am lasat la uscat putin mai mult decat ar fi trebuit. but delicious none the less! bineinteles ca nu le-am facut poze, mai ales ca riscul sa infulecam portia pe o saptamana in cateva minute este prea mare, asa ca am sa exemplific cu imagini de pe net.


eu le-am facut de capu meu cum mi-a venit la mana:
aluat de clatite = piure de banane (grase si bine coapte) + faina de seminte (semitne de floarea soarelui de data asta, merge si susan sau in) + ceva tarate de psyllium + nucsoara. se mixeaza/transforma tot intr'o crema groasa care se intinde cu spatula sau un cutit lat de tort pe foaie de copt. se deshidrateaza pana la consistenta potrivita (41 de grade, 6 ore)
crema = piersici pasate + pudra de roscove + psyllium + pudra de ghimbir + seminte de canepa

n-am cuvinte sa explic cat de buna e toata schema asta!
reteta pentru cele din poza (cu branza de caju si stafide) pe Simplicity Of Life

Niciun comentariu: