i am not weird. i am limited edition.

Autumn muffins

Briose cu dovleac, oua de prepelita si faina de in.

Asta pe langa zahar brut, ulei presat la rece, esenta de vanilie de casa din pastai adevarate si Cointreau sau Southern Comfort, faina integrala si foarte putin praf de copt.
Nu stiu de ce simt nevoia sa le mentionez pe toate, unele persoane au senzatia ca exagerez. Poate pentru ca asa mi s-ar parea normal sa fie orice fel de mancare, sa stii intotdeauna exact contine si sa ai incredere ca acele lucruri sunt de cea mai buna calitate, cat mai naturale.

Am descoperit ca cel mai frumos dar pentru ziua unui prieten sunt briosele, imi rezolva oricum problema cadoului rapid, cu costuri minime, incarcat insa cu multa dragoste si ganduri bune. Eticheta e esentiala asa ca insir toate ingredientele cu drag si mandrie, tocmai pentru ca stiu ca le-am ales cu grija.
Reteta iarasi n-am, oricum e dintre cele mai obisnuite. Piure din dovleac copt cu cate un praf de ghimbir pudra si nucsoara aruncat peste oo batute cu zahar brut, ulei, vanilie si coaja de portocala. Inul macinat grob si faina integrala vin la sfarsit cu praful de copt si un fir de sare. Mixerul se foloseste doar pentru oua si zahar, restul e done by hand incet, cu grija si cu ganduri bune.


Acum urma partea aia..sunt ideale pentru micul dejun si....but they're not. Sunt bune din cand in cand sa faci o bucurie copilului din tine si prietenilor. Cat mai rar, ca doar nu e singura bucurie din viata!
Dar sunt ataaaaaat de bune! moi si pufoase, but creamy...de parca ar avea crema la mijloc, si crunchy de la semintele de in, si dulci but not too much...perfection :D

yes, yes, i know...i need a camera :|

Niciun comentariu: