i am not weird. i am limited edition.

banc cu prosti

urmatorul banc e despre mine. iaca de unde am plecat
ca sa ma intorc la merele din plastic de la megaimaj :| cred ca am sa mi'o printez poster in bucatarie.
bag picioarele, ma mut pe insula! 9 luni de vara pe an, mancare buna si sanatoasa, aer bun si oameni veseli. poza e din La Pescheria di Catania, loc minunat heaven on earth despre care a scris mai bine si cu mai multe poze Mazilique acum ceva vreme. astazi luni nu era atat de multa agitatie insa dupa cum se vede oferta a ramas la standarde inalte. dupa asta am mers la cealalta piata - Fera 'o Luni - din piata Carlo Alberto de unde, pe langa niste tufe de oregano si doua kile de pere, mi-am luat cea mai frumoasa rochie pe care am avut'o frodata. imi vine perfect, avea eticheta si a costat fabuloasa suma de 1 euro!
mwhahaha! i'm an second hand jet-setter :))

Niciun comentariu: