i am not weird. i am limited edition.

la nunta


mi-a placut la nunta. eventually. adica dupa ce m-am ametit putin si am inceput sa fiu sociabila. i usually don't dig weddings....si la urma urmei who does? da aici am fost inconjurati de oameni misto, am avut candy bar (dinala adevarat cu muffins si macarons, nu cu m&m's si ciubuce cum am vazut la unele pe blog), am baut shoturi cu mireasa la bar si ne-a cantat Lori intr-un mare, mare fel.
cat despre mancare....eeee, aici a fost cu adevarat distractiv. noi, ca tot omu nemancator de carne, ne-am zis hai sa fim mai cu mot si sa cerem meniu vegetarian...motiv pentru care ne-am trezit la aperitiv cu un platouash de masline, rosii, castraveti si ceva branza. ah, si nelipsita rosie umpluta cu salata de vinete. hmmm, pai bun si daca aperitivul e asa inseamna ca la felul doi aveti cascaval pane si cartofi prajiti? am intrebat noi in gluma. da? raspunde domnu chelner serios. bun atunci, vom manca peste la fel ca toti nuntasii.
pe bune ca era chiar cascaval pane cu cartofi prajiti dinaia congelati cum vezi la cele mai penale crasme (am observat dupa la alta masa)! asta in conditiile in care meniul normal era fain...un peste alb decentel cu niste legume sotate foarte, foarte misto, nelipsitele sarmale si clasicul gratar care iarasi a avut o garnitura decentica suficient cat sa spunem ca am mancat la nunta. but still...cum bai? cum pana mea sa fie asta alternativa vegetariana la un meniu de nunta care na, e de nunta deci va imaginati cam cat a costat! m-as fi dus la bucatarie sa le zic vreo doua alora de'si spun 'bucatari' da eram tipsy si m-am luat cu altele...cum ar fi prinderea buchetului :D

2 comentarii:

Corin Chiriac spunea...

Bine bine, sa ma anunti daca e cazul...

Octav spunea...

Consider ca ti-ai pastrat un nivel ridicat de umor sarcastic ;)