i am not weird. i am limited edition.

Painea noastra cea de toate zilele


Paine cu ceapa, oregano, faina integrala, faina de in si amestec de cereale.
nu cereti reteta ca n-am, stiu ca un castronel de apa e suficient pentru drojdie, iar faina daca pun din ochi pana la 3sferturi din vasul masinii de paine iese treaba buna. da... masina de paine pentru ca mi-e lene sa framant, restu se face prin metoda clasica - dospit in vas de sticla si copt la flacara in cuptor.

apropo de paine insa, de la ce m-am luat defapt.... NU mai consumati paine din comert! a ajuns sa scrie si in presa, nu e articolash pe blog amarat de teorii ale conspiratiei.

"Experţii din industria de panificaţie afirmă că 70% din pâinea neagră din România este contrafăcută. Sunt oamenii din piaţă care cunosc afacerea ca pe buzunarele proprii. Explicaţia acestei farse la nivel naţional ţine efectiv de reflexele de consum ale clienţilor şi nu de vreun calcul financiar.

Pâinea neagră autentică are densitatea mai mare, nu e pufoasă, are coaja mai groasă şi mai tare şi se învecheşte mai uşor. Pâinea falsificată, adică din făina albă colorată cu malţ, e pufoasă, are coajă subţire şi rezistă o săptămână pe masa din bucătărie. Dar nu mai are calităţile adevăratei pâini negre. Mai mult, colorantul folosit e un produs sintetic, nefiind un produs biologic pur. Afacerea se rezumă astfel: toţi caută o pâine mai sănătoasă şi se păcălesc, mâncând una artificială.
"
Cum păcălesc brutarii o ţară întreagă. VEZI cum se fabrică "pâinea neagră"

Niciun comentariu: