i am not weird. i am limited edition.

beauty is in the eye of the beholder


anunt oficial ca incepand de azi primesc donatii cu aparate foto, nu vreau noi sau profi..important e sa aiba functia food. oricum alte butoane nu cunosc. asa ceva nu se mai poate, prea multe bunatati fac si n-am cum sa ma laud :)
de exemplu aceasta paine minunata este cred printre cele mai frumoase pe care le-am facut. faptul ca e pozata cu telefonul nu-i face cinste absolut deloc . e cu faina de hrisca cumparata de la moldovenii din piata Nicolina. ....acum ca am scos'o din cuptor imi vine sa mi'o pastrez in vitrina, asa'i de frumoasa....of!
ardeii sunt de la Tecuci si vor deveni in scurt timp o pasta picanta, delicatesa de pastrat in borcane mici mici. o sa fie pasta dinaia de merge perfect intr-un sushi roll cu mango si brie, sau manjita peste niste cartofi copti. am mai vrut sa pozez si sa postez deasemenea borcanele cu rosii uscate puse la pastrare cu usturoi, dafin, oregano si capere, sau borsul de gaina semestrial (cu taietei de casa evident). i-am promis lu tata ca mancam cate o gaina la 3-4 luni daca le taie pe toate, desfiinteaza cotetul si foloseste spatiul pentru a planta spanac, rucola, salata romana si brocoli...ma rog, toata sacosa de seminte de i-am adus'o din Sicilia.

2 comentarii:

Liliana si Raj spunea...

Am incercat sa i-l citesc si lui Raj, dar versiunea tradusa in Engleza pe blog e ...cel putin hilara :) Ne-a placut oricum, sa postezi mai multe poze, ca ni se face pofta...

Mihachu` spunea...

vezi ca jumate din sacosa de seminte e pentru gradina de la Umbraresti, e loc mai mult si se simte si acolo nevoia de diversificare :) tre sa mai printez un dosarel despre cum se cultiva rucola, sparanghelul si cele 5 feluri de salata pe care le-am adus :)