i am not weird. i am limited edition.

Branza tofu de casa


am primit aparat foto si de bucurie am scos la pozat tot ce era prin frigider, adica niste branza tofu de casa si o supa crema cat se poate de basic cu mot din chipsuri de sfecla rosie.

branza tofu se face extrem de simplu si e o alternativa sanatoasa odata la preparatele clasice pe baza de lapte dar mai ales la branzeturile tofu din comert care contin tot felu de avioane (conservanti si arome). aveti explicatii aici, aici si aici, trei sugestii pe care daca le cititi o sa va ia ameteala (pe langa zecile de clipuri de pe Youtube). treaba e defapt fail proof simple si cel mai usor e cu faina de soia cumparata de la magazinu naturist (Ki-Life din Piata Amzei sau ViaNaturalia de pe Mosilor). nu recomand sa faceti direct din soia boabe decat daca aveti blender de mare putere, nici din lapte cumparat pentru ca, evident, si ala contine ceva chimicale pentru conservare si aroma.
pentru ca e neutru la gust poate fi condimentat dupa cum va place. defapt e recomandat pt ca altfel e asa...mhm...ca un happy face cu liniuta. avantajul prepararii in casa e ca poti sa'l condimentezi cu ce vrei chiar din timpul prepararii....eu l-am amestecat cu seminte de chimen inainte sa-l pun in tifon la scurs, iar pe asta din poze l-am ametit cu niste oregano si sare. cred ca o sa-l tai cuburi si o sa-l pun la borcan cu masline sau rosii uscate, ulei de masline si salvie, rozmarin & more oregano...asta daca nu sfarseste dramatic (ca toate celelalte pana acum) in blender cu ardei si fulgi de drojdie pentru o pasta de branza numa buna de manjit pe painile alea faine cu hrisca de le fac eo. pfff..mi s-a facut foame.

Multumesc Maria! good karma will come back to u :P

Niciun comentariu: