i am not weird. i am limited edition.

bomboane raw, absolutely guilt free

aceste bomboane au fost creeate prima data absolut intamplator intr'o seara cand avem chef de ceva dulce....chef as in "gatit ceva desert raw cu depinde ce avem prin casa". asta se intampla dupa ce tocmai venise un transport special de la Iasi via Tecuci cu fro 2 ladite de mere din cele mai ecologice, deci ne gandeam ca ar merge ceva pe baza de mere (me & the other raw chef in the gang!). acum ca-mi aduc aminte....totusi nu inteleg cum de m-am asezat pur si simplu la laptop si dupa fro doua clickuri aveam in fata reteta asta absolut fabuloasa a Corinei, deasemenea absolut fabuloasa si ea. io cred ca mi s'a aratat! :)) evident ca au fost senzatie si love at first taste pentru toata lumea. acum...la a 3-a incercare (intr'o saptamana) le-am facut asa:

fulgi de ovaz (bio) macinati grob + piure de mere (galbene, dolofane si dulci!) + ghimbir proaspat ras . se formeaza bilute cu mana umeda si se dau prin diverse combinatii de nuci cu praf de ghimbir/scortisoara/nucsoara, sau cacao cu zahar brun (moscovado) si un praf de chilli. ce sa zic....i RULE! as always....alea negre sunt de'a dreptul glorious! am bagat la mijloc cate o cireasa neagra din compot, iar combinatia de cacao dulce picanta imbraca excelent toata compozitia.

poza este facut cu telefonul (d'oh) unde mi-am dat eu seama ca e lumina cea mai buna :)) adica in frigider. alaturi e o cutie de curmale proaspete de la magazinu arabesc de pe Calea Mosilor pe care trebuie sa le gustati macar odata in viata, pentru ca practic is singurele pe care merita sa dai banii. daca stie cineva unde mai gasesc curmale proaspete, mari, frumoase si rezonabile la pret please share. i'll pay in cookiez.

daca vreti cantitati si explicatii detaliate gasiti reteta aici - Gingery'n Love Candy

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu mananc asa ceva la micul dejun, insa fara a le mai face bilute: pur si simplu rad 2 mere, rasnesc cativa fulgi, coriandru si seminte, stafide,goji, merisoare, caju si alte tiputi de nuci deasupra.

Prin urmare, inlocuiesc laptele de susan cu mere si e intr-adevar absolut genial !

Mihachu` spunea...

ahaaaa, deci asa! ma gandeam eu cum sa fac sa mananc combinatia asta si fara sa ma chinui cu bilutele. multumesc de idee!
da oare...niste biscuiti pe tava la deshidratat cum or iesi? :D

Anonim spunea...

Nu pot decat sa visez la asa ceva, pt ca nu am deshidrator......