i am not weird. i am limited edition.

Cozonaci ...de casa

hah, ce ciudat suna...cozonaci de casa. it's not like u're saying foie gras de casa, e ceva mult mai comun, pana la o vreme era chiar implicit...ca faci cozonacii acasa. acum lumea ii cumpara la super oferta, ca nah..orice firma de panificatie a urmat trendul in business si a scos o linie de cozonaci special pentru sarbatori. cate case, atatia aditivi.
noroc de Marius si a sa mandra Bacanie ca mai ofera catorva corporatisti ocazia sa guste putin din autenticul sarbatorii, altfel s'ar indopa si aia saracii tot numa cu E-uri.
nu stiu cata lumea mai face cozonaci acasa...mie mi s-a parut cea mai buna idee nu doar pentru a gusta minunile fara de care Craciunul n'are gust (si de care mi'e pofta da n-are cine mi le face)...dar si ca o solutie la indemana pentru a oferi un cadou frumos parintilor si unor prieteni dragi. in plus am vrut neaparat sa testez varianta mea...pe loc inventata in momentul in care m'am hotarat sa-i fac: fara faina alba, zahar alb, lapte si oua din comert...ca sa pot manca oricat linistita :)) ce am folosit se vede in poza, toate s-au comportat exemplar la framantat/crescut. mai ramane sa-i gustam (peste 2 zile, uf!) ca sa confirm se pot face cozonaci traditionali si din ingrediente bio/eco.



p.s. ce frumos miroase in casaaa!!! Craciun fericit!

4 comentarii:

Lady*izuH spunea...

Niceee!
Mi-ai facut pofta de cozonacii bunicii mele :D

Anonim spunea...

peste doua zile deci?

Mihachu` spunea...

am mintit. recunosc. mi-a fost imposibil sa rezist.

tata spunea...

reteta originala, foarte buni la gust si desigur sanatosi pentru metabolismul meu.