i am not weird. i am limited edition.

my milkshake is better than yours...

...damn right, caz it's raw!
i mai bun si mai sanatos pentru ca e cu lapte de susan, nuci si seminte de canepa (da merge si cu orice altfel de lapte vegetal), cu o banana si capsuni de la tata din gradina via congelator. nu e cea mai potrivita bautura pentru mini raceala mea (vorba vine raceala, mai degraba micul muc stingher) dar am visat'o asta noapte si n-am rezistat tentatiei de a arunca o banana si niste capsuni in laptele pe care oricum mi'l fac in fiecare dimineata. da, da...mi-l fac. am o vacuta primita de ziua mea de la cel mai drag prieten, se cheama rasnita de cafea :) si acolo ametesc in fiecare dimineata cate 2 linguri de susan integral si niste migdale sau ce nuci mai am prin casa pentru ca amoi sa le blenduiesc cu apa, un fir de sare si o lingurita de miere pana iese spuma. dupa ce'l scurg prin tifon am cel mai gustos si hranitor lapte din cate exista care pe langa proteinele si minerale ca magneziu, fosfor si zinc, imi mai da si de o portie zdravana de calciu.

Un sfert de cana de semintele de susan nedecorticate sunt considerate o sursa importanta de cupru care acopera 74% din doza recomandata pentru un adult, de calciu de peste 31,6 % si de magneziu 35,1% (sursa). O jumatate de cana de seminte nedecorticate, crude contin mai mult calciu comparat cu aceeasi cantitate de lapte (sursa), fier, zinc, fosfor, potasiu, magneziu si cu continut de peste 50% de proteina decat carnea. mai multe despre susan si migdale pe situl Ligiei Pop.

Niciun comentariu: