i am not weird. i am limited edition.

cei mai buni cartofi

nu sunt aia gatiti in cine stie ce fel sofisticat...desi piureul cu trufe de la Loft este ceva deosebit in lumea asta mare. cartofii cei mai buni si saaanaaatoooosi (!) sunt aia copti/fierti neaparat in coaja, fara fir de ulei, fara mustaruri sau smantani si maaai ales fara aluminiu! ba chiar fara hartie de copt.
in cazul de fata i'am curatat ca erau cam batrani, taiat/spalat si aruncat in castron unde i-am tavalit bine prin boia dulce, rozmarin si nu mai tiu minte ce alte condimente. sare nu. sare doar pe tava si acolo a ramas dupa ce s-au copt. abia dupa ce i-am scos si s-au racorit putin i-am stropit cu ulei de masline...da tare bine ar fi mers cu unt (singurul lactat dupa care suspin si de la care nu cred ca reusesc in viata asta sa renunt). i'am servit drept acompaniament la o salata de varza colorata cu somon, morcov si ghimbir, alaturi de prima mea incercare de smantana vegetala. adica seminte de floarea soarelui cu apa, lamaie si fulgi de drojdie frecate la blenderul Sfanta Treime de 1000w :D pana se transforma intr'o cremozitate aaaalba si pufoasa, numa buna de amestecat cu usturoi si marar. it was the purfect lunch! Pentru salata n-am avut rabdare de poza insa am de reteta.

Salata de varza cu somon afumat
- varza alba (sau si rosie) taiata fin si frecata in maini cu un fir mic mic de sare (cat sa nu se tina prea batoasa)
- salata verde, rucola sau alte frunze verzi
- ceapa alba taiata cat mai fin
- marar
- morcov si un deget mic de ghimbir rase pe razatoarea mica
- somon afumat rupt fasii
- seminte de canepa sau floarea soarelui
- suc de lamaie dupa gust, piperuri proaspat rasnite si un fir de ulei de masline

Niciun comentariu: