i am not weird. i am limited edition.

i feel Indigo

"Copiii indigo", impartasesc anumite caracteristici cu Copiii de Cristal. Ambele generatii sunt foarte senzitive si mediumnice, si au scopuri importante in viata. Principala diferenta este temperamentul lor. Cei Indigo au un spirit de razboinic, deoarece telul lor colectiv este sa zdrobeasca vechile sisteme care nu ne mai sunt de folos. Ei sunt aici sa anuleze sistemele guvernamentale, educationale si legale carora le lipseste integritatea. Pentru a atinge acest tel, ei au nevoie de temperament si determinare arzatoare.

Adultii Indigo si de Cristal sunt formati din doua grupuri. In primul, sunt cei care s-au nascut Indigo si acum realizeaza tranzitia catre Cristal. Asta inseamna ca sufera o transformare fizica si spirituala care le trezeste constiinta "Cristica" sau "Cristalina" si ii leaga de copiii de cristal ca parte a undei evolutive a schimbarii. In cel de-al doilea grup intra cei care s-au nascut fara aceste calitati, dar le-au achizitionat sau sunt in curs de a le achizitiona prin propria lor stradanie si urmarirea cu staruinta a cararii spirituale. Da, asta inseamna ca toti avem potentialul de a deveni parte din grupul de inaltare al "ingerilor umani".
de aici
Noii copii vin sa ne invete ca de acum incolo vom comunica mai ales la nivelul sufletului, mai putin al ratiunii. Trebuie doar sa-i intelegem, sa acceptam ca ne sunt superiori si ca nu suporta canoanele dupa care vrem sa-i crestem pentru simplul motiv ca si noi am fost educati la fel.
de aici

am inteles in sfarsit de ce ma cert mereu cu ai mei de la cele mai banale "reguli" pe care nu vreau sa le respect. si nu, nu sunt Gica Contra. pur si simplu refuz sa ma conformez de cele mai multe ori. dar ma tem ca nu vor intelege saracii din articolul asta mai nimic, mai ales motivul pentru care nu-mi doresc domnle sa ma marit la Primarie doar pentru ca 'asa se face'...nu-mi trebuie hartia lor obosita fara nici o valoarea.

Niciun comentariu: