i am not weird. i am limited edition.

tortul Irinei


...care trebuia defapt sa fie al lui Roman Radu in ziua lui frumoasa de botez. cum vremea asta ne-a cam pus bete in roate, n-am putut sa onorez prima mea comanda de tort :D :D care trebuia btw sa ajunga tocmai la Iasi la o proaspata mamica. cum 'practice makes best' si apucasem deja sa cumpar o parte din ingrediente, mi-am zis ca n-are ce sa fie rau daca exersez putin si fac in acelasi timp o bucurie unor prieteni. pentru ca familia destinatara e formata doar din 2 + o pufosenie, am facut unul mai mic, dar mai inalt...m-am jucat adica. pe interior este aproximativ tortul tatei, ca tare a mai starnit pasiuni :)
- blat din faina de migdale si orez cu cafea de cicoare, pudra de roscove, oua de prepelita si zahar moscovado
- crema de branza cu capsuni de la congelator (din gradina de la tata)
- piure de afine cu Chambord

Un comentariu:

Lady*izuH spunea...

WOW.
Arata atat de yummy:X:X:X: