i am not weird. i am limited edition.

welcome sunny days of 2012!




sarbatorile astea a fost prima data cand m-am dat cu grija pe partie de teama sa nu cad, cand m-am trezit singura sa vad neaparat un rasarit la munte, iar de revelion m-am bagat linistita in pat cu o carte frumoasa imediat dupa ce am ciocnit un pahar de sampanie si am ars o artifica. e un bun inceput de an zic, sa faci lucruri noi. urmeaza cel putin o abundenta de firsts pentru noi anul asta....defapt, o sa ni se cam dea viata peste cap. the usuals au fost tortul de sarbatoare - n-am rezistat sa nu-mi fac unul mare mare de pofta; chiar daca am inlocuit pe ici pe colo ingredientele ca sa fie mai dietetic, frisca a ramas la loc de cinste - si smoothiurile verzi de dimineata (in poza avocado, salata, patrunjel, mere, menta).
nu zic unde ne-am clatit ochii cu asa peisaj pentru ca a fost reconfortant sa nu aud vorbindu'se romaneste la o terasa de apres ski in tara. as vrea sa fie la fel data viitoare cand merg; e atat de frumos acolo incat vreau sa vad peisajul in fiecare anotimp.
apropo de cartea frumoasa, astazi am vizitat Palatul Mogosoaia multumita inspiratiei de la domnisoara Irina si madam Martha Bibescu. minunat!

Niciun comentariu: