i am not weird. i am limited edition.

atelier duminical de clatite



clatita e ca aici - pankakes vegane fara gluten, branza e ca aici - branzica de migdale, iar umpluturile de joaca o fost seminte de canepa, stafide, gem de piersici de'a lu tata, gem de visine de'a meu (adica mai acrisor, mai fara zahar) si un rest de blat de tort raw (adica pasta de nuci si curmale cu unt de cacao si pudra de roscove). mmmbbbbbuuuuuun!

apropo de branza de migdale, e prima data cand ma incumet sa fac si surpriza...mi-a placut, aduce a crema philadephia sau o branza de vaci slaba, cremoasa. o sa mai fac asa de fantezie cand am chef sa impresionez in bucatarie. in rest, nutrientii din migdale ii poti obtine bine mersi si rontaindu'le intregi (neaparat! dupa ce au fost spalate si rehidratate macar 8 ore).
el: - ce'i asta?
eo: branza de migdale, pune pe clatita si compileaza cu ce vrei tu!
el, dupa ce gusta putin cu neincredere: ha! io credeam ca-i zice branza doar pentru ca seamana asa ...da asta chiar e branza! :)))

in paharele de martini este fresh de struguri de la moldoveni - strugurii aia negri la 4lei kg care ne-au invadat pietele iarna asta multumita embargoului impus de Rusia Republicii Moldova la vinuri.

Niciun comentariu: