i am not weird. i am limited edition.

m-am indragostit iremediabil de o oala

mai precis, asta - cratita din fonta cu capac, pentru cuptor.

am imprumutat una de la o prietena ca sa fac reteta de paine neframantata - care este un spectacol de paine, btw, extrem de simplu de pus in scena! merita tot efortul celor 5 minute :)) cum spuneam, oala! mi-am zis ca daca tot o am sa profit si sa incerc o varza calita pe slow-motion la cuptor. dupa ce am motait timp de un documentar pe canapea, cand am gustat cea mai dulce si fragenda varza care mi-a iesit ever, mi-am zis: o vreau! si deja mi-am imaginat tot teancul de oale din dotare cum shade frumos langa ghena de gunoi. mi-am dat seama ca la cat de mult gatesc practic n-am nevoie decat de o ceva pentru slowcooking la cutor si inca ceva pentru supe creme rapide pe aragaz. acuma ramane doar sa ma hotarasc intre Ikea si Kitchenshop.

Niciun comentariu: