i am not weird. i am limited edition.

mic dejun


1 legatura patrunjel, 1 legatura loboda, o mana germeni de lucerna, o mana germeni de fasole Mung, o salata mica, 1 banana, 1cm ghimbir, apa.
cand n-am germeni pun 2 linguri de seminte de canepa, cand n-am banane pun mere, iar cand am de facut drum lung departe de casa pun si un avocado. in functie de sezon mai arunc in el frunze de spanac, frunze de telina, frunze de stevie, gulie...ce se gaseste prin piata sau prin curtea magica de la Tecuci.

da, chestia asta se intampla aproape zilnic (incerc sa am mereu ceva verde in frigider), iar daca nu, e inlocuita de un fresh de struguri (aia moldovenesti de care am mai zis) sau morcovi+sfecla si da...ni se face foame dupa aproximativ o ora. de obicei e precedata (imediat dupa trezire) de un pahar de apa cu lamaie si alte doua pahare de apa pentru o lingura de psyllium. lejeritatea cu care organismul digera bomba asta de nutrienti si energie cere sa ai mereu ceva de rontait la pachet pana la masa de pranz. dar cand stiu ca mi-am inceput ziua asa...aproape ca nu mai conteaza ce mananc in rest...constiinta mea e pregatita si pentru pizza in oras, dar si pentru pesto de patrunjel.

cateva retete si frunzele ce pot fi folosite intr-un smothie verde aici si alte cateva ingrediente interesante pe care poti sa le arunci in blender aici (fiecare avand explicat rolul sau).

Niciun comentariu: